ΔΙΚΤΥΑ
– Γιατί Δίκτυο;
– Διότι ένα δίκτυο προσφέρει:
- Ανάπτυξη γόνιμου διαλόγου με την ανταλλαγή εμπειριών και απόψεων μεταξύ μαθητών/τριων – εκπαιδευτικών από διάφορες περιοχές και χώρες.
- Ανάπτυξη συνεργασιών με τους τοπικούς φορείς και την τοπική κοινωνία
- Καθορισμό κοινών στόχων και ανάπτυξη διεθνών συνεργασιών για την εκπλήρωση των στόχων και οραμάτων των νέων
- Α λ λ η λ ο γ ν ω ρ ι μ ί α – α λ λ η λ ο κ α τ α ν ό η σ η – αλληλοσεβασμό και αποδοχή του διαφορετικού, μέσα από την ανάπτυξη σχέσεων μεταξύ μαθητών/ τριων και εκπαιδευτικών από διάφορες περιοχές και χώρες
- Συνειδητοποίηση της παγκοσμιότητας των περιβαλλοντικών προβλημάτων
- Αίσθημα συμμετοχής σε μια κοινή προσπάθεια
- Αξιοποίηση της σύγχρονης τεχνολογίας στην επικοινωνία
- Ανάπτυξη κοινής δράσης για την πραγματοποίηση των στόχων.
– Γιατί συντονιστής Δικτύου το ΚΠΕ;
– Διότι το ΚΠΕ πλεονεκτεί καθώς:
- Έχει την υποδομή
- Έχει διάρκεια ύπαρξης
- Αναπτύσσει συνεργασίες
- Μπορεί να το στηρίξει παιδαγωγικά και οικονομικά
Tο ΚΠΕ Ελευθερίου – Κορδελιού συντονίζει ή έχει συντονίσει κατά τη διάρκεια της λειτουργίας του τα εξής Θεματικά Δίκτυα Π.Ε.:
- Εθνικό Θεματικό Δίκτυο «Θερμαλισμός – Οικολογία – Πολιτισμός» (2003-2016)
- Εθνικό Θεματικό Δίκτυο «Αειφορική διαχείριση του νερού» (2006-2016)
- Εθνικό Θεματικό Δίκτυο «Βιώσιμη πόλη: η πόλη πεδίο εκπαίδευσης για την αειφορία» (2013-σήμερα)
- Τοπικό Δίκτυο «Τηγανέλαια: Όλοι συλλέγουμε, όλοι ωφελούμαστε» (2012-2014)
- Τοπικό Δίκτυο «Ερευνούμε το σχολείο μας, τη γειτονιά μας και ενεργούμε με όραμα το μέλλον» (2012-2013)